گفت و گو

روزنامه نگار

گفت و گو

روزنامه نگار

با بردباری و همکاری مردم

خبر

فرماندار کاشان

اجرای طرح فاضلاب شهری کاشان منحصربفرد است

فرماندار کاشان گفت: وضعیت اجرای شبکه فاضلاب شهری کاشان مابین شهرهایی از کشور که این پروژه در آنها اجرا شده است، استثنایی و منحصر بفرد است.
علیرضا جوادی در گفت و گو با خبرنگاران اظهار داشت: اجرای شبکه فاضلاب شهری کاشان به لحاظ حجم کار، گستردگی پروژه و محدودیت در زمان اجرا، نشان از خاص بودن طرح و عظمت آن دارد.
فرماندار نقطه تمایز اجرای فاضلاب شهری کاشان را با دیگر شهرها در محدودیت زمان اجرا ذکر کرد و گفت: این پروژه در کاشان می‌بایست در طول دو سال، انجام و به بهره‌برداری برسد.
وی افزود: احداث و بهره‌برداری از شبکه فاضلاب شهری در شهرهایی از کشور که انجام شده  با محدودیت زمانی همراه نبوده و در طول یک دهه یا دو دهه و به مرور عملیاتی شده است.
جوادی گفت: تحت پوشش قرار گرفتن درصد بالایی از جمعیت شهر در کوتاهترین زمان ممکن از اهداف این پروژه است.
فرماندار سرعت اجرای پروژه را خوب ارزیابی کرد و افزود: در بازدیدی که از پروژه انجام دادم و بعضاً در خیابان‌هایی که تردد داشته و شرایط را می‌بینم وضعیت اجرا رضایت‌بخش بوده و اعتقادی به کُندی در اجرا ندارم.
جوادی افزود:  باید از پیمانکاران طرح سپاسگزاری کرد. کار عظیمی در حال انجام است. منهول‌هایی (دریچه‌های آدم‌رو) که زده می‌شود و گودبرداری می‌کنند گاهی تا ۱۱ متر زیر زمین رفته و در آنجا باز برای عبور لوله تونل‌هایی کَنده می‌شود که کار ساده‌ای نیست و گاه حوادث پیش‌بینی نشده مثل سیلی که آمد کار را برای مجریان سخت‌تر می‌کند.
وی با قبول مشکل پیش‌آمده یکی از پیمانکاران این پروژه تصریح کرد: چهار پیمانکار در اجرا پروژه فاضلاب شهری کاشان مشارکت دارند که ۳ پیمانکار به صورت ۱۰۰ درصد فعال بوده و تنها با مشکل مالی که برای یک پیمانکار پیش آمده است کار کمی افت پیدا کرده ولی متوقف نشده است و مشکل در حال برطرف شدن است.
فرماندار با درخواست از مردم برای صبر و بردباری در مشکلات پیش‌آمده ناشی از اجرای شبکه فاضلاب شهری کاشان گفت: طرح عظیمی در حال اجراست. طبیعی است حدود دو سال و اندی در بخش‌هایی از شهر محدودیت‌هایی برای عبور و مرور و ایاب و ذهاب مردم ایجاد خواهد شد که ممکن است نارضایتی‌هایی در پیش داشته باشد.
جوادی ابراز امیدواری کرد که با بردباری و همکاری مردم پروژه فاضلاب شهری کاشان به بهترین نحو اجراو به بهره‌برداری برسد.

نظرات 2 + ارسال نظر
کوروش ایرانی شنبه 1 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 07:30 ب.ظ http://www.a-z-iran.mihanblog.com

سلام

به نظر شما
آیا در ایران باستان و دین زرتشت پوشش وجود داشته است؟

منتظر حضور و نظر شما هستیم.

موفق باشید.

محمد دوشنبه 3 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 07:07 ب.ظ

سلام رییس!
خداقوت.
انشاله همینطور که میگن کارا روی برنامه پیش بره و کمی از بحران فاصله بگیریم...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد