گفت و گو

روزنامه نگار

گفت و گو

روزنامه نگار

دیدار مردمی منصوری با کارگر نشینان

خبر

پروانه‌های ساختمانی خیابان کارگر با تخفیف صادر می‌شود


*به خاطر اینکه تصور عده‌ای را نسبت به چهره این نقطه از شهر برطرف نماییم ضمن رسیدگی و ساماندهی نام این خیابان را ازاین به بعد به عنوان خیابان ولی عصر (عج) نام گذاری می‌نماییم. 


* دیدارکنندگان با نماینده خود در مجلس و شهردار کاشان برگزاری نمایشگاه کالا و خدمات در سالن ریسندگی کاشان که موجب سلب آسایش، امنیت و ایجاد ترافیک زیاد دراین خیابان می‌شود را مهم‌ترین مشکل در این نقطه از شهر ذکر کردند

 شهردار کاشان گفت: شهرداری کاشان برای جلوگیری ازساخت و سازهای غیر مجاز تعهد می‌نماید که دراین نقطه از شهر کمتراز یک هفته پروانه ساختمان با تخفیف ویژه برای اهالی این منطقه صادرنماید.

 سعید مدرس‌زاده شامگاه چهارشنبه در دیدار مردمی با نماینده مردم کاشان و شهردار اظهارداشت: به علت اینکه شهر کاشان ْبه اندازه کافی حاشیه نشین دارد شهرداری بیش از این اجازه نخواهد داد که ساخت و سازهای غیرمجاز درخیابان کارگر صورت گیرد.

شهردار کاشان دراین دیدار مردمی ضمن اعلام آمادگی جهت هرگونه خدمت رسانی به مردم این نقطه از شهر گفت: ساخت و سازهای غیرمجازدرخیابان کارگر باعث شده تا شکل ظاهری این منطقه چهره نامطلوبی را از خود به جا بگذارد.

سعید مدرس‌زاده با اشاره به اینکه خدمت رسانی در خیابان کارگر و مناطق محروم شهرکاشان برای شهرداری این شهر را مایه افتخار خود می‌دانیم، تصریح کرد: به خاطر اینکه تصور عده‌ای را نسبت به چهره این نقطه از شهر برطرف نماییم ضمن رسیدگی و ساماندهی نام این خیابان را ازاین به بعد به عنوان خیابان ولی عصر (عج) نام گذاری می‌نماییم.

دیدارکنندگان با نماینده خود در مجلس و شهردار کاشان برگزاری نمایشگاه کالا و خدمات در سالن ریسندگی کاشان که موجب سلب آسایش، امنیت و ایجاد ترافیک زیاد دراین خیابان می‌شود را مهم‌ترین مشکل در این نقطه از شهر ذکر کردند و از شهردار کاشان خواستند بیش از این اجاره ندهند در خیابان باریکی که خود دارای ترافیک زیاد و نقطه اتصال و عبور به شهرآران و بیدگل می‌باشد نمایشگاه دایرباشد.

همچنین آسفالت معابر، ایجاد و برقراری خط ویژه اتوبوس برای اهالی این منطقه به طرف میدان ۱۵ خرداد و دیگر نقاط شهر از دیگر خواسته‌های اهالی خیابان کارگر از شهردار کاشان بود.

نماینده مردم کاشان در مجلس نیز در این دیدار اظهار داشت: با توجه به اینکه توده مردم، قشرمستضعف و محروم جامعه درتمام فعالیت‌ها در کنار نظام و رهبری با کمترین توقع و کمک تشکر می‌کنند ما نیز به استناد نامه حضرت علی (ع) به مالک اش‌تر باید به توده مردم بیشتر رسیدگی کنیم.

عباسعلی منصوری آرانی در حاشیه این دیدار در گفتگو با خبرنگار ایلنا درکاشان، هدف از حضور دربین مردم این منطقه فقیرنشین شهر را ارزش گذاشتن و رسیدگی به قشر متوسط جامعه براساس سرمشق گرفتن از نامه‌ای که حضرت علی (ع) به مالک اش‌تر به قشر متوسط و محروم جامعه تاکید فرموده بودند ذکرکرد.

وی گفت: مسئولان باید به پاس قدردانی از این قشر ازجامعه همانطور که در دوران دفاع مقدس درخط مقدم جبهه‌ها به منظور دفاع از کیان نظام اسلامی ایران بهترین و عزیز‌ترین فرزندان خود را ازدست دادند و درحال حاضر نیز با کمترین اشاره رهبری نظام در صحنه‌های سیاسی پیش قدم هستند توجه و رسیدگی بیشتر شود.

در پایان این دیدار نماینده مردم کاشان و آران و بیدگل به اتفاق شهردار کاشان از قسمتهای مختلف ترمینال مسافربری کاشان بازدید کردند و درجمع مسئولان این ترمینال در جریان مشکلات ناوگان مسافربری شهرستان کاشان قرارگرفتند.


منبع : ایلنا 1 / 4 / 91


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد