گفت و گو

روزنامه نگار

گفت و گو

روزنامه نگار

توصیه منصوری به فرماندار کاشان

خبر

توصیه منصوری به علیرضا جوادی:

مسئولین رده بالای استان را به جای باغ پرندگان به محله‌های فقیر نشین ببرید

اگر مسئولین شهرستان کاشان جهت بازدید مسئولان رده بالای استان اصفهان در کاشان از اینجانب مشاوره می‌گرفتند قطعا به جای بازدید ازباغ پرندگان قمصر پیشنهاد بازدید از کارخانجات ،محله‌های مستضعف و فقیرنشین کاشان را می دادم.

 نماینده مردم شهرستانهای کاشان و آران و بیدگل درمجلس شورای اسلامی از سفر مسئولین رده بالای استان اصفهان جهت بازدید ازباغ پرندگان قمصر گلایه کرد.

«عباسعلی منصوری آرانی»  با اعلام این مطلب افزود: اگرمسئولین شهرستان کاشان جهت بازدید مسئولین رده بالای استان اصفهان در کاشان از اینجانب مشاوره می‌گرفتند قطعا به جای بازدید از باغ پرندگان قمصر پیشنهاد بازدید آن مقام مسئول رده بالای استان را جهت بازدید از کارخانجات، محله‌های مستضعف و فقیر نشین شهرستان کاشان چون خیابانهای کارگر، طالقانی، دروازه اصفهان، دروازه فین، لتحر، مناطق کویری، نوش آباد، ابوزیدآباد، سفید شهر و غیره را می‌دادم تا از نزدیک با مشکلات سخت کارگران و مستضعفین دراین مناطق بار خبرشوند.

نماینده مردم شهرستانهای کاشان و آران و بیدگل در مجلس  با تاکید براینکه مشکل فعلی مردم شهرستانهای کاشان و آران و بیدگل درباغ پرندگان نیست، اظهارداشت: اگرچه براساس مسئولیت سنگینی که مردم شهید پرور، دارالمومنین و محروم شهرستانهای کاشان و آران و بیدگل بردوش اینجانب گذاشته‌اند ولی با تمام وجودم در راستای حل مشکل کارگران، محرومین و مستضفین عزیز در این شهرستان‌ها تلاش کرده و خواهم کرد.

وی تصریح کرد: تحقق این مهم (رفع مشکلات کارگران و محرومین در حوزه انتخابیه‌ام) در آستانه سفر دوره‌ای ریاست محترم جمهوری به شهرستانهای کاشان و آران و بیدگل و استان اصفهان احتیاج به یک همسوسی و همدلی مسئولین شهرستان کاشان و استان اصفهان دارد تا به اتفاق و همکاری یکدیگر بتوانیم معضلات و مشکلات تبیین و راهکارهایی را جهت برون رفت از مشکلات موجود پیشنهاد دهیم.


تیتر: گفت و گو

منبع: ایلنا 27 خرداد 91

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد