گفت و گو

روزنامه نگار

گفت و گو

روزنامه نگار

کجا خرج می‌شود؟

خبر

یک مسئول از دفتر ریاست جمهوری در ستاد بحران شهرستان کاشان گفت:

اولویت جاری شدن اعتبارات به طرف شهرستان‌های خشک است

گفت و گو: کجا خرج می‌شود؟

 مدیرکل دفتر هماهنگی و نظارت امور زیربنایی معاونت هماهنگی و نظارت معاون اول رئیس‌جمهور گفت: مسیر اعتبارات به سمت شهرستان‌هایی هدایت می‌شود که با بحران شدید خشکسالی روبرو هستند.

مهدی رئوف امروز در گفت‌‌و‌گو با خبرنگار فارس در کاشان، با بیان اینکه در حال حاضر ‌ 90 درصد استانداران عملکرد خود را در تخصیص اعتبارات خشکسالی ارائه کرده‌اند، اظهار داشت: بعد از بررسی عملکرد استان‌های کشور در زمینه اجرای طرح‌های خشکسالی، مسیر اعتبارات به سمت شهرستان‌هایی هدایت می‌شود که با بحران شدید خشکسالی روبرو هستند.

وی با تأکید بر لزوم تخصیص اعتبارات خشکسالی به شهرستان‌های بحران‌زده در این زمینه تصریح کرد: مسیر هدایت اعتبارات سال‌های 88 تا 90 استان‌های کشور به سمت و سوی شهرستان‌هایی بوده است که با بحران خشکسالی شدید روبرو هستند.

رئوف شناسایی نقاط قوت و ضعف در اجرای طرح‌های خشکسالی را ضروری خواند و خاطرنشان کرد: کمبود منابع مالی در بخش‌های مختلف محدودیت‌هایی را به همراه دارد بنابراین باید منابع مالی به‌سوی طرح‌های اولویت‌دار هدایت شود.

مهدی رئوف مدیرکل دفتر هماهنگی و نظارت امور زیربنایی معاونت هماهنگی و نظارت معاون اول رئیس‌جمهور برای شرکت در جلسه ستاد بحران خشکسالی به شهرستان کاشان سفر کرده است.


تیتر: گفت و گو

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد