گفت و گو

روزنامه نگار

گفت و گو

روزنامه نگار

علی اصغر شاطری

علی اصغر شاطری

 

در اولین برخورد آنچنان راحت و خودمونی می شود گویا سالها سابقه رفاقت و آشنایی وجود داشته است. از جنس متفاوت با آدم های است که اکثریت جامعه ی ما را شکل می دهند. دغدغه هایی دارد که برای من دوست داشتنی است. ولی آب و نانی در آن دیده نمی شود. 

هرچند باجناق آقای محمد عسلی و داماد آقای مطهریان امام جمعه برزک است ولی موضع گیری های متعادلی نسبت جامعه دارد. 

علی اصغر شاطری از جمله نویسندگان پرکار و محققان فعال کاشان متولد سال ۱۳۴۷ می باشد. ایشان با بیش از ۱۸ سال سابقه فعالیت و تحقیق و پژوهش در زمینه کاشان و کاشان شناسی توانسته آثار خوبی به جای بگذارد و هم اکنون نیز تعدادی کتاب دیگر را در دست آماده سازی دارد. 

شاطری دارای مدرک دیپلم فرهنگ و ادب است و هم اکنون در شرکت ریسندگی و بافندگی کاشان مشغول فعالیت می باشد. 

از دیگر فعالیت های فرهنگی ایشان می توان مسوول صندوق امداد حضرت علی اصغر (ع) مسجد صادقیه و مسئول نشریه فرهنگی ادبی شفاعت از واحد فرهنگی هیئت شاهزاده علی اصغر کاشان نام برد. پی گیری همایش شیرخوارگان علی اصغر را نیز می توان یکی دیگر از فعالیت های ایشان نام برد.

دیشب بعد از نماز مغرب و عشا با هماهنگی قبلی در مسجد صادقیه خدمت ایشان رسیدم. در عین حالی که سرش شلوغ بود و تازه از مشهد مقدس رسیده بود من را به حضور پذیرفت و ساعتی باهم به صحبت نشستیم. 

امیدوارم شروعی برای یک تعامل خوب با ایشان باشد و از تجارب و اطلاعات و راهنمایی های ایشان در جهت تعالی فرهنگی استفاده بنمایم.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد